Sunday, March 22, 2009

~sUrprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

selamat ulang tahun sayang ~imran ajmain~

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu


Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita


Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu


Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu



Perkenalan bermula masa 1st year…on da way nak balik atau p studio..aku jumpa dia.. tya duk mana…CG katanya…ermmm boleh g skali studio or balik skali…dia kata ok2..mula2 kenal aku dah tertarik dgn perwatakannya..peramah sgt…masuk r dengan otak aku..mula2 skema je aku bcakap ngan die..manalah tau takut dia mudah terasa ke ape ke..mana tau org baru kenal..mula2 sembang aku ingat lg..pasal persahabatan tapi secara umum r..sonok..dia manis orgnya,ala2 cina ket,comel2,xtinggi,xrendah…hehehe…
1st kenal 1 je dapat aku simpulkan..tentang dia… PERAMAH sgt…
Hari ni 23 mac 2009 genaplah umurnya 22 tahun..selamat ulang tahun..dia dilahirkan di kota bharu kelantan..kakak sulung daripada 5 adik beradik..skolah rendah kat skolah SRJK(c)peir chih..pastu dah besar ket kat Maahad Muhammadi Perempuan.. pastu dia dapat tawaran ke matrix kat NS..happy mase tu.. skarang dia satu school ngan aku kat HBP(USM)… kat sini lah kami kenal..memang cantek percaturan Allah..dia sahabat yang baek..



Aritu aku g umah dia..nak kenal2 family dia..mama dia baek..comel sgt..hehehe..tgok anak r...hee.. adik2 dia wani tu mmg jelita..abah dia pun x ubah mcm ayah aku..hehehe dari ape yg dia ceritakanlah..
Aku tido umah dia,1st time p tido umah kawan 1 u ni.. dorang bawak aku p jalan2 kat KB.Sonok r aku pun suka KB..suasana x byg beza ngan kuala tengganu..1 kapal la ni.hee..


2nd time p umah dia masa naek bas lompat ke tganu..panjang pulak kisah tu kalo aku nak ceritakan..dipendekkan cite umah dia menjadi persinggahan aku yang kedua sblm sampai ke ganu..sebelum tu kat umah rumet aku kat kulim kedah..dah terpaksa xder tiket..hehehe.. kawan2 aku ni sume baek kalo korang nak tau…sanggup bekorban ape saje tuk aku..cewaaahh..perasan giler.. ;)) hehe..tu ape yg aku dapat rasekan.. tu x termasuk atirah..bonot..sarah..nadiya.. n ramai lagi kalo aku nak tulis kat sini… depa semua ni terlau baek dengan aku..thanks…oppss..silap masuk kisah laen lak..ok nak sambung balik pasal sahabat aku tadi ni..korang tau dia pandai cakap cina.. yelah skolah cina masa kecik..mmg kagum r..aku p umah dia,dia ngan adik2 dia cakap cina.. mama dorang duk ngadu kat aku..``budak2 ni cotcet..cotcet…cakap cine kite pun xpaham” hehehe..lucu gak..



Sahabat aku ni tempat aku curahkan sume masalah aku,sampai 1 tahap aku rasakan xder rahsia langsung antara kami..semua benda aku nak cite kat die..
Ktorg ni jenis x suke org yang x hormat privacy ktorg..contohnya yang jenis macam polis pencen..bagi kami setiap manusia ada privacy masing2..ade benda x boleh diceritakan..ader benda x boleh disorokkan..itu kot prinsip kami..kot la..hehehe.. tp setakat ni kami bersama sahabat2 laen benar2 bahagia di pulau mutiara ni. Tanpa family kami tetap gembira krn punya shbat2 seperti dia dan sewaktu dengannya..
Kami pernah lepak kat padang kota sampai 2 pagi semata2 nak luahkan prob masing2.. masa tu sampai tahap xley nak focus pada assignment krn prob tu ktorg xdi luah..pas cite kami mmg lega..xley lupe makan pasembur sampai rm23.00..padahal sket je makannyer.. mahal giler. **moral of the story(.korang yang baru datang ke penang hati2 ye kalo nak makan kat padang kota.. tya harga dulu sblm amek makanan..)
Tentu korang nak tau sape kwan aku yang aku duk tulis ni dari tadi kan..



..NUR SYUHADA anak pakcik MAHASAN..




*Part ni korang xleh bace..kecuali anak2 pakcik mahasan je..*


Syu,asma tujukan lagu imran ajmain tu kat awak..walaupun awak kate lagu tu kelakar..tapi tuk awak memang sy nak bagi jugak lagu yang kelakar tu..sy nak awak senyum..sy xnak awak sedey2 lagi pasni..sy xnak awak xtido krn takot tgok cite tu..awak kan BERANI..**nada perli** sy nak tergelak tgok muka awak takot dgar suara mengilai tadi hahaha..**saje tulis kat sini**…*jgn bimbang pembaca blog ni x baca bagian ni..dorang pun x sampai ati malukan awak..dorang paham.cite ni hanya tuk awak sorang je.pembaca blog sy sume dengar kate..kalo dorang bace jugak awak jgn bimbang ek..sy geget tinger dorang sampai putus.ala2 mike tanson wat..jgn bimbang ye syu syg...




Ok korang bleh bace dah part ni…
Sory,sahabat aku ni mmg manja sket..ader benda dia xske org tau..maaf ek..korang duk diam2 jer k..rilex2 jer..xder ape..ktorang x ngumpat kotang..hehe ok berbalik dengan kisah tadi…eh…ehh…….dah abisss da….ermm.. ok sahabat… lastly I want to say…



…SELAMAT ULANG TAHUN SYUHADA…



1 comment: